De eerste week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith Rijsewijk - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith Rijsewijk - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg Judith

05 Maart 2016 | Suriname, Paramaribo

Hoe gek is dit, vorige week heb ik van iedereen afscheid genomen op Schiphol en was het dan eindelijk zover. Nu, een week later zit ik deze blog op het balkon te schrijven in zo'n 30 graden. De eerste week zit er al weer bijna op en het voelt nog steeds als een heerlijke vakantie. Ik zit in een appartement met Floor en heb mijn plekje al helemaal eigen gemaakt met al jullie lieve foto's en kaarten.

Floor en ik zijn deze week al even naar stage gefietst om te kijken hoelang het is en hoe we moeten fietsen. De tijd zijn wij vergeten op te nemen maar we weten hoe we er komen! (Ja ik weet het, blond... ) Het fietsen is hier echt een avontuur: Je moet beginnen met links fietsen ipv rechts, verkeersregels gelden hier niet en er wordt om alles, maar dan ook alles getoeterd, wanneer er ruimte is rijden de auto's zo 80/90 waar jij dan op je fietsje naast fietst!
Maar eenmaal aangekomen zijn we gelijk even langs de palmentuin gegaan. Midden in de stad een parkje met heel veel palmbomen. Super mooi, ik raad alleen iedereen wel aan om dit of voor de middag te doen of erna want anders wordt je rood, haha!

Donderdag hebben wij maar even verkoeling gezocht aan het zwembad. heerlijk aan en in het zwembad gelegen en geloof het of niet, ik ben zelfs een beetje bruin geworden!
Maar het meest wonderbaarlijke is toch wel dat ik nog maar 1 muggenbult heb!

Wij gaan zo lekker uit eten en natuurlijk Wie is de mol terug kijken!

Liefs xxx

  • 05 Maart 2016 - 23:06

    Willie De Ruiter:

    Hoi Judith,
    Leuk om je eerste verslag te lezen. Heerlijk dat je start zo goed verloopt! Nu op naarhet echte werk! Veel succes en plezier gewenst!

  • 06 Maart 2016 - 08:07

    Joop Van Rijsewijk:

    Dag schat, Ik had eigenlijk niet anders verwacht van jou. Kus, Pap.

  • 06 Maart 2016 - 09:44

    Sjef:

    Hoi Judith, goed om te lezen dat je geland bent :) Ik koop dat je alles uit je koffers kwijt kan op je kamer ;) Foto's die je stuurt maken ons natuurlijk stinkend jaloers. Goed om te weten dat voor jou ook het werk gaat beginnen. Vraag me alleen nog af in welk tempo dat daar gaat. Maar dat horen we wel.

    Nu ik er over na zit te denken... Ik denk dat die muggen ook moeten wennen aan die koele, bleke medelanders :D.

    Veel plezier daar, en geniet er van.

    Sjef

  • 06 Maart 2016 - 10:40

    Loes:

    Lief zusje♡
    Leuk je eerste blog te lezen. OMG! Nog maar 1 muggenbult? Haha
    dat mag in de krant hoor. Blijf je maar goed insmeren met Deet dan:)
    Have fun liefie
    Mis jou!!!!
    DIKKE KUS xxx

  • 06 Maart 2016 - 11:47

    Eline:

    Aaaah leuk om te lezen dat je goed bent aangekomen Judith! Heel veel plezier daar, geniet ervan :) vooral van de 30 graden, want dat is hier ver te zoeken haha!

  • 06 Maart 2016 - 19:53

    Hennie Van Tent Beking:

    Hoi Judith, leuk om te lezen dat het goed gaat. Een hele nieuwe wonder wereld, geniet er van.
    Lees graag verder hoe het jullie vergaat.
    Groetjes Hennie en ook van Geert.

  • 11 Maart 2016 - 20:22

    Frouwke Koekkoek:

    Hey Judith
    Hoe is het met je? Je bent alweer 2 weken in Suriname. Een heerlijk eerste weekje vakantie en
    nu alweer een paar dagen op je stage- adres geweest. Heb je het nog steeds goed na je zin?
    We zullen je verhalen blijven volgen en geniet ervan.

    Groetjes Frouwke en Gerard.





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 2732

Voorgaande reizen:

27 Februari 2016 - 27 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: