Voorbereidingen - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Judith Rijsewijk - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Judith Rijsewijk - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Judith

10 Februari 2016 | Nederland, Brummen

Het is al bijna zover.. nog 18 dagen en dan zit ik in het vliegtuig naar Paramaribo!! Wat gaat het toch snel. De voorbereidingen zijn zo goed als klaar: alle vaccinaties heb ik gehad, huisvesting en vliegtickets zijn geregeld, mijn visum is binnen en het eerste afscheidsfeestje is al geweest. Nu alleen nog school afronden en mijn koffer inpakken!

Ik ga proberen jullie via deze blog op de hoogte te houden van mijn ervaringen in Suriname. Ik hoop dat jullie mijn verhalen met plezier zullen gaan lezen maar dat ik jullie, voordat ik ga, natuurlijk nog even in het echt kan zien!

Liefs

  • 10 Februari 2016 - 19:18

    Cynthia Koldenhof:

    Hoi Judith, ik ga je avonturen op de voet volgen! Het brengt mij terug in de tijd dat Anouk voor een half jaar op Aruba zat. Geniet ervan. Het is een once in a lifetime experience, so enjoy! Dikke kus, Cynthia

  • 10 Februari 2016 - 20:32

    Gea Mulder:

    Heel veel plezier! Ik zal je blog met plezier gaan volgen.
    Groetjes Gea

  • 10 Februari 2016 - 23:50

    Iris:

    Wat ontzettend leuk dat je een blog bij gaat houden, ben heel benieuwd naar al je ervaringen en verhalen! Succes met de laatste voorbereidingen en tot zaterdag bij je afscheidsfeestje! Veel liefs Ier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 2745

Voorgaande reizen:

27 Februari 2016 - 27 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: